2014. november 16. 21:14 - PCVeterán

Rólam

Ki is vagyok?

Valószínűleg nem sokan ismernek, annak ellenére, hogy már régóta vagyok jelen a webes életben. Ennek az lehet az oka, hogy a munkásságom elég "labilis". Sokszor hagytam abba, töröltem a csatornáimat. De hogy is kezdtem?

2010-ben regisztráltam a youtube-ra, ekkor még nagyon fiatal voltam (nem mintha most olyan öreg lennék). Elkezdtem paródiákat gyártani, mivel ez sok embernek tetszett, egyre több videót csináltam. Ezután jött a gameplayes, minecraftos korszakom. Habár ekkor voltam a legnépszerűbb erre nem vagyok büszke. Telt-múlt az idő, egyszer csak pár netes haverommal kitaláltuk, hogy csinálunk egy játékbemutatós blogot. Ezt meg is valósítottuk, ez volt a Gamefighters. A videóimat beküldtem a Rossz PC Juniorok blogra és mivel egyre több pozitív visszajelzést kaptam, nagy boldogsággal készítettem a bemutatókat. Pár hónappal később kiléptem a Gamefightersből, ugyanis rajtam kívül ott senki nem csinált semmit. Komolyabb csapat után néztem. Mázlim volt, ugyanis a Perfect Insanity pont ekkor hirdetett tagfelvételt. Beküldtem nekik egy játékbemutatómat és pár nappal később fel is vettek. Nagyon boldog voltam, hiszen végre egy komoly csapat tagja lehettem. Sajnos nem tartott sokáig, mert a Perfect Insanty pár hónappal később megszűnt. A csapat két részre oszlott. Az egyik rész megalapította a mára nagyon népszerűvé vált Smoking Barrels blogot. A másik rész, amiben én is benne voltam, egy új blogot alapított, ez volt a Warzone. Sajna ez már akkortájt volt, amikor a játékbemutatás már hanyatló félben volt. Nem is lett népszerű a blog, pedig sok tartalommal töltöttük meg nap mint nap. Fél évvel később a Warzone is bezárta kapuit. Ekkor kezdtem el foglalkozni a saját blogommal. A weboldalam már régen megvolt, csak nem igazán foglalkoztam vele. Sajnos a bloglátogatásom elég kevés volt, ebben az időben újra elkezdtem minecraftozni, ezt hál'istennek hamar abba is hagytam. Mivel nem láttam értelmét, hogy tovább csináljam bezártam a blogot. Csak több, mint 1 év múlva nyitottam újra meg, újult erővel. Remélem a történetem nem itt végződik...

Címkék: l
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pcveteran.blog.hu/api/trackback/id/tr584065690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása