2013. január 07. 18:53 - PCVeterán

Az én zeném - FreddyD

3320273_0a38266a553b2e29f6f1b51398baadfd_m.jpgRemélem nem sok embernek kell ismertetnem ki is ő, A Rossz PC Játékok (ex)mestere, aktív blogoló és és kiváló poéngyár!





Blogolkodom
Rossz PC Játékok Sorozat






1. Mi a kedvenc zenei stílusod, műfajod?
Kedvenc zenestílusom a rock, azon belül is a metal. Ennek ellenére szinte minden műfajban vannak előadók, akiket szeretek. Rapnél van pár német rapper, akiket nagyon csípek, pl Sido vagy Prinz Pi. Popban Jewel-t imádom és Nelly Furtado-t is, igaz utóbbinál inkább a kezdeti stílusát. De pl Robbie Williams-et is minden további nélkül meghallgatok.

2. Legkedveltebb együttes?
Ez minden bizonnyal a Limp Bizkit. Már több mint egy évtizede a kedvenc bandám. Rajtuk kívül még a Papa Roach-ot, Dog Eat Dog-ot, Blink 182-t, Superbutt-ot, Rammsteint vagy Slipknot-ot csípem nagyon. Gyerekként az első zene amit megkedveltem a Beatles és a Genesis volt, később a Bon Jovi volt. Azt hiszem mindhárom nem olyan banda, akiket szégyellnem kéne ma is.

3. Voltál valaha élő koncerten?
Persze, voltam jó néhány koncerten, ugyanakkor olyan rendszeresen koncertre járó nem vagyok. Én igazából csak a kedvenceimet szoktam megnézni élőben, fontos nekem, hogy ismerjem is a dalokat, amiket előadnak. Másképpen nem tudom élvezni. Hazai bandaként nem meglepő, hogy a Superbutt-ot láttam legtöbbször. Egy 4-5 koncertjükön tutira voltam már. Limp Bizkit-et háromszor volt szerencsém már látni. Legutóbb 2 éve, mikor csak ezért ki is utaztam Bécsbe. Dog Eat Dog-ot kétszer is láttam itthon, legutóbb 5 éve. Akkor velük együtt lógtam is a VIP sátorban és mikor mentek is tovább, az énekes át is adta művész-bérletét, szóval szabadon mozoghattam a BalaTone fesztiválon. Még a színpadra is felmentem egyszer koncert közben :P

4. Régebben volt olyan "korszakod" amikor teljesen más zenét hallgattál, mint most?
Tinédzserként volt egy 3-4 éves korszakom, amikor az MTV és a VIVA rányomta a bélyegét a zenei ízlésemre. Bár Genesist,Bon Jovit és Dog Eat Dog-ot akkor is hallgattam végig, de ugyanakkor bekerültek ilyen fura albumok is a gyűjteményembe, mint Haddaway, East-17 vagy akár Spice Girls. Igazából ez most lehetne cikis is, de nem szégyellem mondani, szerintem mai szemmel is tűrhető pop-ot adtak elő. Inkább hallgatok meg 8x egy random Spice Girls számot, mint egy Lady Gagásat. De legkésőbb úgy 1998-tól inkább újra a rockra koncentráltam, 2 évre rá a Limp Bizkit teljesen megmutatta azt az irányt, hogy mit is szeretek leginkább.

5. Kedvenc zeneszámod?
Ez nehéz, most mondok párat. Bon Jovi: Keep The Faith (emellett elmondanám, hogy a legjobb album szerintem szintén a Bon Jovi féle Keep the Faith), Limp Bizkit: Counterfeit,The Truth,Break Stuff, Nelly Furtado: Try, Powerless. Papa Roach: Between Angels and Insects.

BÓNUSZ: A Custer's Revenge című játék "bemutatójához" hogyan találtál rá arra a zenére (Richard Cheese - Rape Me)? :D
Richard Cheese-t egy Limp Bizkit féle Nookie,Break STuff swingesített verzió által ismertem meg és meghallgattam a többi albumát is. Haláli fickó, érdemes rákeresni munkásságára, nagyon szórakoztató :)

Köszönöm szépen!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pcveteran.blog.hu/api/trackback/id/tr995003769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2013.01.07. 19:41:50

Átkozom a pillanatot, mikor ez a kép készült :D Mindenki ezt használja :P
süti beállítások módosítása